27 maja 2014

DAMA KARO

http://www.boskiebiusty.pl/2014/05/dama-karo.html

Sezon truskawkowy w pełni i tak się złożyło, że i ja mam dla Was swoje 3 grosze w tej kwestii ;) 
Model, który chcę Wam dzisiaj pokazać nazywa się Strawberry i jest produkcji łódzkiej marki Caprice. Według mnie, zasługuje on na bardziej doniosłą nazwę, ze względu na swój szyk i elegancję, jednak na pewno nie można mu odmówić truskawkowego koloru :) Całość jest ciekawie dopracowana, stylowa i gustowna, muśnięta barokiem przez swoją bogatą (ale nie przesadzoną) formę.

Z Julką stale szukamy idealnego dopasowania na biust z dolnych okolic tabelki rozmiarowej. Marka Caprice największy wybór ma dla rozmiarów ze środka ich tabeli czyli w obwodach 70-75-80 cm, w zakresie miseczek C-F, ale okoliczne rozmiary też powinny coś dla siebie znaleźć. Największą miską jest H przy obwodzie 75, w rozmiarze diagonalnym przy 65-tce to miseczka J, a w 85-tce miseczka F.  W Caprice całkiem sporo modeli produkowanych jest od rozmiaru 65C, który jest u nich najmniejszy. Julia poniżej prezentuje właśnie ten rozmiar, ale na Nią okazał się być za duży. 

Ten model cenowo kształtuje się na poziomie ok. 85zł. 

Wymiary Julii:
- pod biustem 58cm,
- w biuście 74cm,
- w biuście mierzone w pozycji pochylonej bez stanika 79cm.





Truskawka obwodowo wyszła za luźna, a w miseczkach za głęboka. Obwód 60 przy małych miseczkach to niestety rzadkość. Natomiast kształtowanie i fiszbiny okazały się być całkiem przyjazne. Na dużą pochwałę zasługuje przede wszystkim wykonanie Strawberry. Nam obydwu bardzo się spodobała i gdyby była lepiej dopasowana na pewno zostałaby z Julką. Koronka obwodu podszyta jest powernetem. Dodatkowym wzmocnieniem jest stabilna siateczka na odcinku między fiszbiną miseczki, a fiszbiną boczną. Miseczka uszyta jest z trzech części, z miękkiej pianki. Od środka kieszonki na wkładki push-up.  Poza tym wszystko wykonane jest bez zarzutu na wysokim poziome. Osobiście widziałabym bardziej gładkie ramiączka :)

Ich tabela rozmiarowa jest całkiem sensowna i dość dobrze odzwierciedla dopasowanie rozmiarów. Wynika z niej, że Julia nie znajdzie dla siebie nic w ich ofercie. Ale kto nie próbuje ten nie ma ;) My się nie poddajemy i szukamy wszędzie, może w jakimś małomiskowym modelu byłoby akurat.

Ja też razem z Julią robiłam przymiarkę do tej marki. Miałam wtedy dołek rozmiarowy i udało mi się zmieścić z dużym powodzeniem w ichniego semi-softa 75H - miał bardzo duży potencjał, żeby zostać ze mną. Nie skreśliłam tej firmy i oczywiście czekam na rozwój.

Jeśli macie ochotę na notkę poświęconą Caprice w rozmiarze 75H dajcie znać w komentarzach :)

Po więcej zdjęć soczystej Truskawy zapraszam do galerii :)



Created with flickr slideshow.



2 komentarze:

  1. Fajnie, że pokazujesz też mniejsze rozmiary i mniej popularne marki. Chciałam powiedzieć, że bardzo mi się podoba blog, zarówno idea jak i wykonanie – szata graficzna, porządne, dobrze doświetlone zdjęcia, a najbardziej chyba mi się podoba pomysłowy znak wodny. :D No, więc to tyle słodzenia, dodaję do rssów.

    A sam stanik – no cóż, niedopasowany i to widać. Sam w sobie też nie podoba mi się jakoś specjalnie (te tandetne odpinane ramiączka… no i nie przepadam za czerwonym). Brakuje mi w poście informacji, jak jest cięta miseczka (już jak to pisałam, to odkryłam, że są zdjęcia środka w galerii – zwracam honor, ale wg mnie przydałaby się króciutka wzmianka w tekście) oraz jak stoi cenowo prezentowany model.
    Ale mają plus ode mnie za ten podszyty siatką obwód. Ciągnące się w nieskończoność a potem sznurkujące koronki to koszmar ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, ale przede wszystkim za uwagi!
      Faktycznie, takie info może okazać się pomocne. Zmiany wprowadziłam i będę o tym pamiętać w przyszłości :)

      Usuń